Hopp til hovedinnhold

NorDiNa nr 2, november 2005

Fra redaktørene nr 2 2005

Björn Andersson, Berit Bungum, Anita Wallin : Fra redaktørene: Nordina 2/05 pdf

Animals in the landscape drawings of Finnish and Russian young people – in the landscape they want to conserve

Et meningsfullt naturfag for dagens ungdom?

Camilla Schreiner, Svein Sjøberg : Et meningsfullt naturfag for dagens ungdom? pdf

Gruppdiskussioner runt kontextrika problem i fysik – Hur ska problemen utformas?

Sylvia Benckert, Sune Pettersson, Sverker Aasa, Ove Johansson, Robert Norman : Gruppdiskussioner runt kontextrika problem i fysik – Hur ska problemen utformas? pdf

Kan elevene mindre enn før? Naturfagkompetanse i Norden i perioden 1995 – 2003

Critical thinking in Norwegian upper secondary biology education: The cases of complementary-alternative-medicine and health claims in the media

Pupil interest in physics: A survey in Finland

Jari Lavonen, Reijo Byman, Kalle Juuti, Veijo Meisalo, Anna Uitto : Pupil interest in physics: A survey in Finland pdf

Nye læreplaner i norsk skole – hva og hvorfor?

Recent dissertations nr 2 2005

NorDiNa nr 2, november 2005

Utgiver: Naturfagsenteret
Språk: Engelsk, norsk og svensk
Utgivelsesår: 2005
Volum: 1
Omfang: 112
NorDiNa 2/05