• Forside
  • Tidsskrift
    • Naturfag
    • NorDiNa
    • Naturfagsenterets rapportserie
    • Spiss
  • Desentralisert ordning
  • Forskning
    • Deep Learning
    • Naturfagdidaktikk for lærerutdannere
    • Nøkler til naturfag
    • Realfagsløyper
    • ReleKvant
    • Tverrfaglig undervisning for bærekraftig utvikling
    • Publikasjoner
    • Avslutta forskningsprosjekt
  • Prosjekter
    • Den naturlege skulesekken
    • Lektor 2
    • Realfagsløyper
    • Realfagskommuner
    • Skaperskolen
    • Elever med stort læringspotensial
    • Forskerfrø
    • ReleKvant
    • Avslutta prosjekt
  • Realfagstrategien
    • Realfagsløyper
    • Realfagskommuner
    • Elever med stort læringspotensial
  • Konferansar og kurs
    • Forskarfrøkonferansen
    • Naturfagkonferansen
    • Realfagkonferansen
    • Hell-seminaret
  • Konkurransar
    • Forskarfrøpris
    • Olympiadar
    • Årets nysgjerrigper - spesialpris i naturfag (2006–15)
  • Nettverk
    • Nasjonalt nettverk for naturfagutdanning (NNN)
    • Geonettverka
    • Nettverk for teknologi og forskningslære
    • Nettverk for Skolelaboratoriene
  • Om Naturfagsenteret
    • Tilsette
    • Kontaktinformasjon
    • Mandat
    • Andre nasjonale sentre
Nyhet

Nytt NorDiNa er publisert!

Denne utgåva er eit spesialnummer om berekraftig utvikling og naturfag i barnehagen.

Publisert tirsdag 3. desember 2019

NorDiNa 4/19

Nettressurser

Les NorDiNa 4/19
(journals.uio.no)
Logo Naturfagsenteret

naturfagsenteret.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss: Ansvarleg redaktør: Merethe Frøyland Personvernerklæring Besøk oss på: