naturfagsenteret.no blir utvikla av Nasjonalt senter for naturfag i opplæringa
Kontakt oss:
NorDiNa 1/07, mai 2007
From the editors 1/07
Björn Andersson, Berit Bungum, Anita Wallin :
From the editors: Nordina 1/07 pdf
Learning and the variation in focus among physics students when using a computer simulation
Åke Ingerman, Cedric Linder, Delia Marshall, Sherley Booth :
Learning and the variation in focus among physics students when using a computer simulation pdf
An exploration of university physics students epistemological mindsets towards the understanding of physics equations
John Airey, Daniel Domert, Cedric Linder, Rebecca Lippmann Kung :
An exploration of university physics students epistemological mindsets towards the understanding of physics equations pdf
Partikelmodell som utgångspunkt för elevers förklaringar av avdunstning
Ann-Charlotte Lindner, Andreas Redfors :
Partikelmodell som utgångspunkt för elevers förklaringar av avdunstning pdf
Young Norwegian students preferences for learning activities and the influence of these activities on the students attitudes to and performance in science
Tom Klepaker, Siv Flæsen Almendingen, Johannes Tveita :
Young Norwegian students preferences for learning activities and the influence of these activities on the students attitudes to and performance in science pdf
Kjønnsforskjeller i motivasjon, læringsstrategibruk og selvregulering i naturfag
Eyvind Elstad, Are Turmo :
Kjønnsforskjeller i motivasjon, læringsstrategibruk og selvregulering i naturfag pdf
Naturfag til nytte og glede! Naturvitenskapelig allmenndannelse ved dramatiske virkemidler
FYS 21 et prosjekt om modellering og vitenskapelig arbeids- og tenkemåte i fysikkundervisningen
Carl Angell, Ellen K. Henriksen, Per Morten Kind :
FYS 21 et prosjekt om modellering og vitenskapelig arbeids- og tenkemåte i fysikkundervisningen pdf
Recent dissertations 1/07
NorDiNa 1/07, mai 2007
Utgiver: Naturfagsenteret
Språk: Engelsk, svensk og norsk
Utgivelsesår: 2007
Volum: 3
Omfang: 96